wtorek, 6 marca 2012

Pielęgnacja okolic oczu - Flos Lek


Wstyd sie przyznac ale kremu pod oczy uzywac zaczelam dopiero rok temu.  Moja wczesniejsza proba pielegnacji okolic oczu zakonczyla sie fiaskiem – skora piekla i byla zaczerwieniona wiec na dluzszy czas stracilam zaufanie do produktow pod oczy. Dzis podziele sie z Wami opinia na temat zelu pod oczy marki FLOS LEK.





FLOS LEK, Zel pod oczy na since i obrzmienia z arnika

Producent informuje, iz krem dziala kojaco i odprezajaco. Lagodzi objawy zmeczenia oczu. Zmniejsza cienie i obrzeki tzw. „worki“. Nawilza i rozjasnia skore.

Moja opinia : 
Zel ma lekka konsystencje. Jest przezroczysty i bezzapachowy. Bardzo wydajny. Dobrze sie wchlania ale zanim to nastapi, skora pod oczami jest troche lepka. Zel nie roluje sie pod makijazem, dobrze wspolgra z korektorem. Nie podraznia i nie uczula. Ale przejdzmy do sedna. Zel kupilam z mysla, iz pomoze mi uporac sie z uporczywymi cieniami. Niestety mimo dlugiego, regularnego stosowania nie zauwazylam zadnej, nawet minimalnej poprawy. Nawilza rowniez dosyc slabo.  Nie moge wyrazic opinii odnosnie tego, jak produkt radzi sobie z obrzmieniami, gdyz (odpukac) nie mam tego problemu. Zelu na pewno wiecej nie kupie.
 





30 komentarzy:

  1. ja uzywam dwufazowego zelu pod oczy loreal, poki co jeden tydzien wiec efektow jeszcze nie widac ;) ale wiem już dzieki tobie, jakiego zelu nie kupowac ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal nie używam niczego specjalnie pod oczy :) większość produktów mnie podrażnia.Teraz testuję olejek arganowy i nakładam go również w okolice oczu,jak na razie jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go ostatnio kupić, wygląda na to, że dobrze się stało, że go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątpię czy cokolwiek sobie poradzi z cieniami ... ja już przestałam szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się: walka z cieniami pod oczami to jak walka z wiatrakami! Ja stosuję różne kremy a do tego dobry korektor. No właśnie, a jakie dobre korektory pod oczy polecacie? Które próbowałyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja probowalam juz roznych, od maybelline po clinique, estee lauder, dior... ale zadnego nie kupilam powtornie.:-/ Poszukiwania idealu trwaja dalej.

      Usuń
    2. Ideału nie znalazłam ale najbardziej przypadł mi L'oreal w pisaku, według mnie sprawdza się całkiem całkiem jak na swoją cenę

      Usuń
  7. z cieniami praktycznie nie da sie nic zrobić! ewentualnie ukryc pod makijarzem!
    co do okolic oczu to ja załuję, że rozpoczełam zbyt szybką opiekę nad okolicami oczu, sadze, że za wsześnie sięgnęłam po silne kosmetyki, teraz nawilżam roll=on'em z vichy- ale nei wiedziec czemu podraznia mnie, dam mu jeszcze szanse a jak nie to wroce znów do kremów dla niemowlat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczelam niedawno uzywac kremu z Eucerin. Przez pierwsze 2-3 dni tez mnie podraznial ale potem bylo juz ok.

      Usuń
  8. U mnie żele pod oczy też się nie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że jak ma ktoś 'podkowy pod oczami' ja to tak nazywam to żebyś używała cudów to nie zlikwidujesz tego. Ponieważ sama je mam to chciałam się z nimi uporać, ale nie wszyło. Mimo tego, że używałam różnych specyfików nie udało się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zostaje korektor.:-/

      Usuń
  10. I just found your blog and I already like it...
    So I started to follow you & you would make me really happy when you would follow me back!
    Stop by, Say Hi: http://aniaanialysis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też używam kremu z flosleku. Ja wybrałam taki niebieski ze świetlikiem i chabrem bławatkiem. Jest świetny, nie podrażnia, ale tak jak ten, który opisujesz lekko sie lepi :) Mimo to lubię go i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno te ze swietlikiem lepsze ale ja potrzebuje czegos, co nie dziala tylko kojaco ale tez choc troche zmniejszy zmarszczki i cienie. Mysle, ze Flos Lek jest dobry dla mlodych dziewczyn, ktore nie maja z tym problemow albo osob z bardzo wrazliwa skora, dla ktorych inne kremy sa za mocne.

      Usuń
  12. Nigdy nie stosowałam takich kremów, ale wygląda interesująco :)
    Pozdrawiam.

    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektor Clinique jest dość przeciętny, a Maybelline po prostu nie kryje... A próbowałaś Kasiu Bourjois (tego w maleńkiej tubce)? U mnie ten korektor sprawdza się jak do tej pory najlepiej: jest gęsty i świetnie kryje cienie pod oczami choć trzeba oszczędnie go dozować (bo inaczej tworzy się "maska"). W ogóle lubię Bourjois - szczególnie podkłady, pudry i róże (mam mieszaną ciągle świecącą się cerę ze skłonnością do rozszerzonych porów). Pozdr. Asia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetykow Bourjois po raz ostatni uzywalam chyba w liceum - tusz do rzes o ile dobrze pamietam.:-) Musze w takim razie wyprobowac ten korektor. Moze ten znajde fajny podklad. Pamietam, ze maja bardzo dobre i pieeeknie pachnace roze.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Na drugim planie mój wielbiony perfum:)

      Usuń
  15. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    ale masz urodę podobną do sióstr Hilton~!
    ale to komplement!! śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam z tej serii dwa żele, w błękitnym i zielonym opakowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog:) Jestem tu po raz pierwszy, ale bardzo mi się podoba dlatego dodaję się do obserwujących !! :)
    Zapraszam również do mnie:
    http://all-life-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja wcale nie używam:D i żyję:) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  20. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatna rzecz szczególnie po nieprzespanych nocach :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Flos Lek jedna z moich ulubionych firm w pielęgnacji oczu.
    Może te żele zmarszczek czy cieni nie zlikwidują ale dają uczucie złagodzenia zmęczenia :))
    mi zawsze pomagają przy zmęczeniu oczu...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...