wtorek, 20 marca 2012

TAG - Musze to miec!



Do zabawy zaproszona zostalam przez eM i Asia z blogow:  http://zawszewgorach.blogspot.com/ oraz   http://wszpilkachprzezzycie.blogspot.com/ Dziekuje za zaproszenie. :-)






Zasady:

- napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady;

- zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć;

- staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;

- krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku;

- zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek. 





Na mojej zakupowej liscie znajduja sie:

1.     Szampon lub zel do mycia ciala i wlosow Babydream – maja tyle pozytywnych opinii na blogach  (ze wzgledu na bardzo dobry sklad), ze musze tez koniecznie wyprobowac.









Zrodlo: rossmann.de



2.     Balsam brazujacy lub samoopalacz – robi sie coraz cieplej, odkrywamy coraz wiecej ciala wiec musze poprawic koloryt skory. Macie jakis ulubiony balsam? Co do samoopalaczy to odpowiadal mi ostatnio ten z  La Roche Posay wiec jak nie znajde dobrego balsamu, zdecyduje sie na niego.:-)


  Zrodlo: larocheposay.de




3.     Podklad Revlon ColorStay, Estee Luder Double Wear lub MAC -  poszukuje podkladu idealnego a te maja dobre opinie.



 
Zrodla: amazon.de, douglas.de


 

4.     Szminka – wspominalam juz, ze nie posiadam ani jednej szminki i chyba czas najwyzszy to zmienic. Nie wiem jeszcze jaka ani jaki kolor i czy bede potrafila sie nia malowac.:-)







 
Zrodlo: douglas.de



5.     Mydlo czarne Savon Noir i rekawica do peelingu Kessa – bo Anika z bloga http://anikowy.blogspot.com bardzo zachwala te produkty.:-)





Zrodlo: biolander.com



Do zabawy zapraszam:
 

 
 


32 komentarze:

  1. Baaardzo lubię podkład z Revlona, ale jest dość ciężki i używam tylko jesienią/ zimą, lub na jakieś większe wyjścia:) na letnią porę polecam wybrać coś lżejszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam ten problem, ze musze miec cos dobrze kryjacego.:-/

      Usuń
  2. Przepraszam za bledy jezykowe i literowki w poscie ale za kazdym razem kiedy probuje cos edytowac to caly post zamienia sie w jedna wielka katastrofe - zmienia sie czcionka, jej wielkosc, robie sie luki w tekscie itp.:-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przyjemnie kochana co do wyboru mnie do tej zabawy, ale nie biorę w takich udziału, nie lubię po prostu, ale bardzo mi miło ! :) :*
    Co do kosmetyków, ten szampon Babydrem jest faktycznie świetny, z reszta jak wszelkie kosmetyki dla dzieci, skusiłam sie na niego, bo moja koleżanka teraz nim pielęgnuje swojego małego robaczka i bardzo sobie zachwalam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu dziękuje za tag :)
    Kosmetyki Babydream też bardzo lubię,szczególnie żel do mycia..szampon trochę mi skórę głowy przesusza,ale to może dlatego że myję włosy codziennie :)ale żel jest świetny,ja go jeszcze mieszam z oliwką tej samej firmy,powstaje wtedy fajna mleczna,nawilżająca emulsja do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing blog! może masz ochotę się poobserwować? :)Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. rownikez skusilam sie ostatnio na ten slynny szampon dla bobasow ;) jesr taki sobie, bez dobrej odzywki szczotka by sobie z moja sucha czupryna nie poradzila. i mialam tez Colorstay'a (do suchej skory) i niestety nie sprawdzil sie, ponadto zapychal, ale opinie ma dobre, warto sprobowac, a nuz Tobie podpasuje :) ja jesli chodzi o krycie polecam Dermablend z Vichy =)
    Gosia :)
    dzieki za odwiedziny u mnie, zapraszam do obserwowania =)

    OdpowiedzUsuń
  7. szampon dla bobasków świetny jest:)


    U MNIE KONKURS! DO WYGRANIA KOPERTÓWKA ORAZ KOLCZYKI!
    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam go nigdy ;)) Zapraszam do siebie ;> Może obserwujemy? :>>>

    OdpowiedzUsuń
  9. Leć do rossmanna bo szapon babydream jest teraz w promocji i kosztuje 2,50zł lub 2,90, nie pamiętam dokładnie ale 2zł coś ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana ale ja mieszkam w Niemczech.:-)

      Usuń
  10. O tak, o produktach babydream również słyszałam same dobre opinie. Co do pomadek, na pewno będzie Ci w nich znakomicie - YSL mają niesamowite opakowania, polecam pomadki MAC - kilka recenzji znajdziesz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie dalam skusic na ten poklad z serii double wear, ale nie polecam. Tworzy ciezka maske na twarzy. Teraz mam Diora i jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubie diora i zawsze go uzywalam ale teraz mam troche blada cere i kolor, ktory zawsze kupowalam (30) jest za ciemny, kupilam o ton jasniejszy (23) ale ten znowu byl za jasny.:-/

      Usuń
  12. Szminki nie są takie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny tag, przepiekne szminki:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. chanel and dior lipsticks look great!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ostatniej pomadki jest cudowny! :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również już dodaję do obserwowanych i do linków na blogu, żeby mieć bliżej. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku...gdybym tylko mogła sobie kupić wszystkie szminki które tutaj pokazałaś :P <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w pierwszej szmince i w tej z Diora<3 cudowne są ! Świetny ,blog . Również oberwuje ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam kolejną kosmetyko-maniaczkę;*
    Jestem "świeżynką" w waszym wirtualnym świecie, ale mam nadzieję że się tutaj zaklimatyzuję ;].

    Estee Lauder Double Wear według mnie nie ma nawet porównania z Revlonem. Używałam obu i EL wygrywa jednogłośnie!:) Przynajmniej moja kapryśna tłusta cera go uwielbia:) Takie moje zdanie;]

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Buziaki;*

    Lilciunia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Długo szukałam idealnego podkładu - Estee Lauder Double Wear jest niezastąpiony. Świetnie wygląda, długo utrzymuje i nie wygląda sztucznie na twarzy. Naprawdę polecam. Wszystkie osoby, którym go poleciłam są równie zadowolone jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  21. wczoraj kupiłam ten szampon zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szminki wymienione przez Ciebie to również moje marzenie. Chciałabym bardzo tą z YSL.
    Dziękuję za komentarz:) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe komentarze :) Zapraszam ponownie. Pozdrawiam serdecznie! x

    http://styleexcess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. używam wszystkich wymienionych przez Ciebie podkładów i wszystkie 3 są bardzo dobre. Ideał dla mnie to MAC Studio Fix Fluid a na drugim miejscy Revlon Colorstay. Co do szminek, MAC i jeszcze raz MAC. Różne rodzaje wykończeń, od delikatnych po matowe na pewno pozwolą Ci wybrać coś idealnego dla siebie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Kosmetyki dla dzieci mają cudny zapach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się marzy jakaś różowa szmineczka, te kolorki, które pokazałaś jak najbardziej mi pasuję (:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...