czwartek, 26 lipca 2012

Urlop


Dzisiaj w koncu obiecane zdjecia z urlopu. Ostrzegam, ze bedzie nudno.:-D Wiekszosc zdjec, na ktorych jestem, to te na lodce, bo wtedy moj facet dawal sie namowic na siegniecie po aparat. Ja wolalam, zeby robil mi zdjecia, kiedy wychodzilismy na kolacje do restauracji, bo wtedy zakladalam sukienki i szpilki, no ale trudno.:-)
Urlop spedzilismy w Chorwacji, na wyspie Rab. Jezdzimy tam od lat (ja od ok 6., a K. od 17!!!!), 2 razy w roku pod koniec czerwca i na poczatku wrzesnia (K. – 3 razy, bo robi jeszcze dodatkowy meski wypad, na ktorym glownie nurkuja i spozywaja napoje wysokoprocentowe ;-)). Tym razem musielismy termin wyjazdu przesunac o tydzien i musze przyznac, ze taki lipcowy urlop to nie dla mnie. Uznacie mnie pewnie za dzikuske ale ja nie cierpie upalow! Jestem wtedy senna, zmeczona, nic mi sie nie chce. Kiedy temperatura powietrza zbliza sie tylko do 30., najchetniej zaszylabym sie w domu i nie wystawiala czubka nosa na slonce. Na urlopie nie ma takiej mozliwosci ale gdziekolwiek na lodce byl jakis kawalek cienia, ja sie tam chowalam (z wyjatkiem pozowania do zdjec :-)).
Z roku na rok w Chorwacji pojawia sie coraz wiecej turystow z Polski, zwlaszcza w okresie lipiec-sierpien. Niestety z moich obserwacji wynika, ze Polacy, w przeciwienstwie do innych narodowosci, nie lubia integrowac sie ze swoimi rodakami. O ile na morzu najczesciej odpowiadaja na pozdrowienia, sami machaja lub podplywaja, zeby zamienic slowko, o tyle na ladzie raczej unikaja blizszego spotkania z rodakami, a zaczepieni szybko cos odburkna i robia w tyl zwrot.:-/ Oczywiscie nie wszyscy ale niestety w wiekszosci przypadkow.:-(

I znow przez kilka dni bede nieobecna. Dzis wyjezdzamy na kilka dni do Wloch na shopping. K. ma w planach zakup garnituru na wspominane tureckie wesele. Mina troche mu zrzedla, kiedy go uswiadomilam, ze kolekcje letnie juz dawno zniknely ze sklepow ale moze znajdziemy cos odpowiedniego. W welnianym garniturze byloby mu troche za goraco w Istambule w srodku lata.:-D No i oczywiscie dla naszej malej madame potrzebujemy odpowiedniej kreacji.:-)
Wracamy w niedziele a w czwartek wyjezdzam znowu, tym razem do Polski! Nie moge sie doczekac! No a po powrocie z Polski tydzien odpoczynku i do Istambulu. Rozumiecie juz chyba, dlaczego nie moge poswiecac mojemu blogowi tyle czasu, ile bym chciala. 







Widze ducha!!! :-))












Polski motyw na Adriatyku.:-)






A tak wygladaly moje dlonie po urlopie – cumowanie lodki, wybieranie i rzucanie kotwicy itp. robia swoje. 





42 komentarze:

  1. piękne zdjęcia z urlopu !!


    bardzo ładnie wyglądałaś


    Pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne to, że urlop się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sliczne zdjecia - Kochana piekny urlop mialas:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia:) Chciałabym dwa razy w roku wyjeżdżać na urlop:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ech, pozazdrościć tylko...ja muszę poczekać do połowy sierpnia na mój urlop, przebieram nogami...;)

    ...p.s. fajna ta Szkrabka;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! Super zdjęcia:)
    Ale Ci zazdroszcze:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Urlop latający, to tu, to tam, świetnie, ciągle coś się dzieje.
    Na dłonie peeling i wazelinka, może pomogą, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe zdjęcia, wspaniałe miejsce tylko pozazdrościć takiego urlopu ;) a dłonie faktycznie musiały spoko przejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też nienawidzę upałów! więc wcale nie jesteś dzikuską. pięknie tam jest, nigdy nie byłam w Chorwacji, ale żeby jeździć tam od... 17 lat?! w sumie ja od 17 jeżdżę do Berlina, ale to zdecydowanie bliżej jest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wakacje dwa razy w roku?! super!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piekne widoki ,zazdroszcze wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super fotki...tez planuje wypad do Chorwacji bo slyszalam same dobre opinie o tym kraju:)
    pozdrawiam i zycze udanych zakupow:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! :)Zosia jest przesłodka :)Ja jestem upało-lubna :) ale faktycznie Chorwacja w środku lata to mega ukrop :)a wiadomo co za dużo to nie zdrowo :)
    Miłych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jacie biedne dłonie:( a wakacji zazdroszczę,zdjęcia cudowne:)My mamy w planach na przyszły rok jechać na Chorwację:*

    OdpowiedzUsuń
  15. o mamo ale sobie łapki załatwiłaś. Jak ja ci zazdroszczę tych wyjazdów. Mała ma przedni kostium. A łódka marzenie - sama kiedyś żeglowałam wiec wodę kocham a zwłaszcza takiego koloru:) Pięknie Ci w kapelusiku

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie fajne fotki! Wcale nie są nudne :). Świetnie się ogląda takie naturalne autentyczne zdjęcia! Czy będą Kasiu na Twoim blogu także fotki z Włoch no i z Polski? Pozdrawiam bardzo upalnie :))). Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, zazdroszczę takiego urlopu! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też nie znoszę upałów, wolę 20 - 25 stopni i przyjemny wietrzyk ;) w Chorwacji jest pięknie, byłam kilka razy i chętnie pojechałabym znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać urlop udany ;) Wspaniały odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne widoki! zazdroszczę wypoczynku w takich pięknych okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia!!! Zazdroszczę takiego odpoczynku! My dopiero w sierpniu będziemy pływac w Grecji, ale jeszcze nie wiem jak długo!!! Baw się dobrze na weselu :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wystarczy pooglądać zdjęcia, pozachwycać się, by stwierdzić, że urlop na pewno udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. widać po zdjęciach że urlop udany;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia:) A jaka czysta woda! Ja na początku września wybieram sie do Włoch:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana zazdroszczę ci urlopu w tym pięknym miejscu- ale pozytywnie!!!! ostatnio sama często myślę żeby się tam wybrać, ale ja jeżdżę zawsze nie w sezonie, kwiecień, październik - mniej turystów i chłodniej :))) a na rączki mogę Ci poradzić maseczkę do rąk oriflame-hand treatment - naprawdę jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach jaka cudnie niebieska woda, to się nazywa pełen relaks

    OdpowiedzUsuń
  28. dlonie pirata :D

    zazdroszcze wrazen :) piekne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale tam pięknie, zazdoszczę takiego buszowania po Europie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! córeczka bardzo urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdjęcia cudowne,urzekające, sama bym tak chciała

    ...
    Organizuję konkurs w którym nagrodami są ciuszki projektowane przez mnie samą
    http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. biedne rączki będzie potrzebny krem:)
    przepiękne widoki, magia zdjęć przenosi nad to piękne lazurowe morze
    niestety i z moich obserwacji wynika, ze Polacy,nie lubia integrowac sie ze swoimi rodakami:( smutne ale prawdziwe, może nawet nie że nie lubią ale do końca nie są życzliwi i szczerzy w swoich relacjach...
    udanych wakacji ,podróży i pięknych wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wcale nie jest nudno : Dobrze,że udało ci się wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak tam jest pieknie :)zazdroszcze :) i jaka slicznutka coreczka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że dużo podróżujesz. Chciałabym popływać kiedyś taką łódką:) W lato faktycznie jest mniej czasu na blogowanie. Pozdrawiam i życzę mniej upalnych dni;)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne zdjecia!
    piekne miejsce
    szkoda ze stylizacji z wyjsc brak...widzac twoj styl musialybyc śliczne!
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  37. Oprawki są złote czy srebrne w okularach ? Sama posiadam złote i zastanawiam się czy kolor z upływem czasu nie zacznie się zmieniać...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawki sa srebrne ale moj facet ma zlote i jak na razie kolor nie ulegl zmianie.:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...