czwartek, 27 września 2012

Moj wybor – Zara jesien-zima 2012


Zara to jeden z moich ulubionych sklepow. Ubolewam jednak nad tym, ze  jakosc ich produktow w ostatnim czasie pogorszyla sie. Minusem jest tez to, iz marka ta jest mega popularna, przez co czesto mozna spotkac osobe w takiej samej kurtce czy bluzce.
Przegladajac ich sklep internetowy upatrzylam sobie kilka rzeczy, chociaz w doswiadczenia wiem, ze czesto to co podoba mi sie na stronie internetowej w rzeczywistosci nie okazuje sie tak fajnie, a to, na co w internecie nie zwrocilam uwagi w sklepie wpada mi od razu w oko.



 1. Jasny kardigan.


2. Sukienka ze skorzana lamowka.

 
3. Czerwona spodnica.



4. Spodnica z materialu skoropodobnego.


5. Spodnica ze skorzana falbanka.
 

6. Dzinsy.



7. Spodnie.


21 komentarzy:

  1. Ta spódniczka z falbanką super.
    Lubię ten sklep jednak nie kupuję jest tam dla mnie za drogo. A jakość ! no nie najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te rzeczy. I tez czasem jestem zawiedzona, ze na fotce wyglada to swietnie a w sklepie to byle jaka szmatka.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Zary nie lubiee, nie trafia w mój gust,jednak jakościowo jest wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne olowkowe spodnice. zara jest dla wysoki i szczuplych... czuje sie tam dyskryminowana:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, przez to że teraz po urodzeniu dzidziola siedze w domu i nie zawsze moge jechac na zakupy, często kupuje na necie. I tez głównie na zara.com , bo znam tam numerację i odnosnie rozmiarówki nie ma niespodzianek. Ale...jakosci i wygladu niestety często, baaardzo często się rózni, w mojej szafie przez to wisi kilka juz rzeczy z metkami :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kardigan jest moim faworytem!!! :) Sama omijam Zarę szerokim łukiem, ale to głównie przez to co napisałaś.... powtarzalność rzeczy na ulicach jest ogromna :P :D
    Nie ukrywam że jednak wiele rzeczy u nich chętnie powiesiłabym w swojej szafie i skłamałabym jakbym powiedziała że ich nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj te dzińsy sa super i spodniczka ze skórkowa wstawką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem zakochana w nowej kolekcji Mango...same cuda:)))do zary srednio jestem przekonana, glownie z powodu zawyzonych cen, ktore czasem nijak sie maja do jakosci:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, do Mango tez zagladalam i mam tam mnostwo faworytow.:-)

      Usuń
  9. Oj zgadzam się w 100%! Sama uwielbiam Zarę i ubrania tej marki dominują w mojej garderobie. Najczęściej jednak kupuję na wyprzedażach gdyż cena regularna produktów nie jest adekwatna do ich jakości. Trzeba też przyznać, że mają świetne zdjęcia produktów na stronie, a ich projekty podążają za panującymi trendami. Jednak co zrobić... kochamy Zarę, prawda? :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestawy !:)
    Najbardziej podobają mi się spodnie,Zara najlepszy sklep!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Kasia, ja tak kompletnie z innej beczki, jesteś zadowolona z tego czarnego mydła Savon noir?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam je razem z rekawica kessa i jestem baaardzo zadowolona. Nie wiem czy bez rekawicy tez jest tak dobry efekt, wyprobuje i dam znac. Jedyny minus (poza cena) - nieciekawy zapaszek.:-)

      Usuń
  12. A czy używasz go też do twarzy, np jako maskę? Słyszałam że też się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako maske nie stosowalam jeszcze ale uzywam nieraz do mycia twarzy ( kiedy nie chce mi sie robic bardziej czasochlonnego demakijazu). Oczyszcza bardzo dobrze.

      Usuń
  13. Wygląda to świetnie, ale na wieszaku i na mnie już gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ciuszki :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę przejść się do zary. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka świetna :) nie zawsze to co nam się podoba leży na nas dobrze :) Dlatego zawsze warto przymierzyć :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...