wtorek, 4 września 2012

Sesja amatorska


Dawno juz nie wstawialam posta z serii moje stylizacje. Wlasciwie juz po lecie (przynajmniej u mnie), a ja nie pokazalam Wam zadnego letniego zestawu.:-( Moja fotografka duzo pracuje wiec nie zawsze ma czas, ja ciagle gdzies wyjezdzam i mijamy sie z urlopami, a jakby tego bylo malo, kiedy w koncu uda nam sie wszystko zgrac, to umowionego dnia najczesciej pada deszcz.:-/ Ehhh, ciezkie jest zycie blogerki.;-)) ALE udalo mi sie  ostatnio dorwac osobe, ktora zgodzila sie porobic mi kilka zdjec, tak na szybko, pod domem. Co prawda jakosc zdjec gorsza, niektore wyszly nieostro , nie mowiac juz o pozowaniu czy tle ale lepsze to, niz nic.:-) Oczywiscie moj chytry plan jest taki, ze w sytuacji, gdy nie bede mogla sie spotkac z moja dotychczasowa fotografka, zrobimy kolejna amatorska sesje, mam nadzieje, ze uda mi sie ja znowu do tego naklonic. Co myslicie o takim rozwiazaniu? Wolicie, zeby takie posty pojawialy sie rzadziej ale za to zdjecia byly lepsze czy czesciej ale czasami z gorszymi zdjeciami i niezbyt wyszukanym tlem?













bluzka – Zara
spodnie – Zara
pasek – Hallhuber
torebka – Coccinelle
buty – Jimmy Choo
okulary – Ray Ban
zegarek – Michael Kors
bransoletka – nn



A na koniec moja Spiaca Krolewna.

73 komentarze:

  1. Ja poporoszę częściej :-)) Bardzo fajny, codzienny zestaw, choć mimo 'codzienności' bardzo kobiecy. Taki styl bardzo mi się podoba. A Twoja Królewna...ech...znowu mi się instynkt macierzyński włącza ;-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę figur i szczuplutkich nóżek:) Oczywiście jak sroce wpadł mi w oko zegarek, chyba pora oszczędzać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślinie wyglądasz, torebka jest przepiękna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylowo elegancko ale na luzie - torebka - mniam - córcia cudowna- w ogóle zdjęcia śpiących dzieci sa przepiękne - ciekawe dlaczego hehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz:) krolewna jest przeeeeslodka:* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja Królewna jest prześliczna :) a stylizacja i wygodna i praktyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wygląda ta koszula na Tobie, tak delikatnie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz cudownie!!! outfit jest świetny a jakośc zdięc bardzo dobra więc fajniej by było jakbyś częściej posty dodawała :)))
    i słodka ta Twoja córeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Wszystko mi się w tym zestawie podoba a najbardziej koszula, torebka i buty:) Wydaję mi się, że częstsze posty nawet z gorszym tłem są lepsze niż czekanie na dobrą pogodę i dobrego fotografa.

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wygladasz i poprosze o czestsze wpisy - piekna sesja:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna stylizacja :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta torebka jest super. Michael Kors mimo ze jest wszedzie chyba nigdy mi sie znudzi. Kocham ten zegarek. Wygladasz swietnie. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw!
    torebka super dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie, bardzo mi się podoba. :)
    Koszula i buty - SUPER!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz + piękna torebeczka ;)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula wygląda świetnie a torebeczka urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Zniewalająco wyglądasz;) Piękna stylizacja i torebka podbiła moje serce<3 Cudowna;) Ależ Ci jej zazdroszczę ślicznotko;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna torebka, nie mogę się napatrzeć:) a śpiąca królewna jaka słodka do schrupania hihi, A.

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjna koszula <3 cała sylwetka świetna !

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie zdjęcia są super :) i tła też bym się nie czepiała, bo jak się patrzy na taką stylizację, to tła nawet się nie zauważa, ja wcale nie zwracałam uwagi na tło :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. krolewna slodka :) a koszula mnie powaliła<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Blogowanie to nie praca, tylko przyjemność, nie muszą być profesjonalne fotki:) Dla mnie Te są ok i zestaw też fajny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz, przepiękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. moim zdaniem zdjęcia są świetne:) super look i masz cudowną córeczke !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej spodobala mi sie torebka i jej kolor!
    A zdjecia sa super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie Kochana!!! Uwielbiam takie.... "niby nic" a jaki efekt!!! Jeans i koszula..... miodzio!!! No a do tego te szpile i torebusia..... uuuuulalala!!! :D
    Piękna królewna ... i jaka już duża :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne, delikatne połączenie

    Pozdrawiam gorąco
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna ta "amatorka" sesja :D
    Super torebka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja, jestem fanką takich zestawów, bo pasują na każdą okazję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie częściej!!! Te zdjęcia amatorskie są naprawdę niezłe (ktoś ma dobrą rękę) a tłem się nie przejmuj - liczy się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ok, dziewczyny, postaram sie czesciej cos dodawac.:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja poprosze o info, jaki to kolor lakieru:)) i jak nazywa sie ten model zegarka. Chce wlasnie sobei taki zamowic, ale cyhab w kolorze rozwoego zlota:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier nie wiem niestety, bo u kosmetyczki w Polsce malowane. Nie pamietam nazwy firmy ale na pewno nie Orly, OPI ani inna znana. Model zegarka - MK-5055.

      Usuń
  33. Rozczulaja mnie pomalowane paznokcie u dziewczynek. A Twoja terebka i pasek skradly moje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie pomalowala jej ciocia. Ja maluje jej zawsze jeden, gora dwa jak bardzo sie uprze.:-))

      Usuń
  34. podobają mi się takie proste stylizacje a zegarek boski!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacja ;))
    Wszystko oceniam na 5+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. :))) dawno mnie tu nie było - żałuję JEST CUDNIE!!
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealny lekki zestaw:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. swietny blog, swietna sylizacja,koszula jest boska!!!!dlatego oczywiscie ze obserwuje!!!buzka:*
    jamaima.blogspot.com zaprasza:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kasiu, mogłabyś zdradzić jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie Lancome - Teint Idole Ultra 24h ale generalnie jestem fanka podkladu Dior - Forever.

      Usuń
  40. Zdjęcia wcale nie są takie złe ;). Wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw- z nutką elegancji. To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniale wygladasz-bardzo podoba mi sie zolta kopertowka, ktora swietnie wkomponowala sie w jasne kolory stroju!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. wygladasz pieknie :) swietna torebka

    OdpowiedzUsuń
  44. pieknie, a torebka najpiekniejsza
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak prawdziwa krolewna:)
    Super wygladasz, świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  46. ostatnie zdjęcie jest przecudne!!
    uwielbiam takie stylizacje z luźną koszulą włożoną z przodu do spodni! :)

    //znalazłam Cię na forum o wzajemnym obserwowaniu na modnejpolce - i zaczynam - obserwuję :)
    pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie proste zestawy. Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja. Niby klasyczna ale coś w sobie ma ;)

    Super masz figurę!

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana nie wiem czy to u mnie jest problem (mam nadzieje ze tak jest) ale jak otwieram u Ciebie nowy wpis to widze niby tytul nowy dzisiaj
    ''Domowe spa – peeling kawowy'' a wpis ten z sesji amatorskiej... - jesli tylko u mnie to oki pewnie blogger mi znowu plata figle...i za jakis czas wroci to do normalnej formy..... ale moze tak wiecej osob ma????
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też tak jest :(

      Usuń
    2. Ojej, nie wiem czemu, nie znam sie az tak dobrze na ustawieniach ale to chyba sporadyczne przypadki, bo dziewczyny zostawiaja tam komentarze.:-(

      Usuń
  50. uwielbiam takie bransoletki z malych polszlachetnych kamykow :) mam podobna - kupiona we wloszech z zawieszka w ksztalcie listka. czy to bialy agat? kupilas ja w polsce? :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. wspaniały look!<3
    buty i koszula szczególnie mi się podobają..:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Szczerze mowiac nie mam pojecia co to za kamyki - bransoletke dostalam w prezencie. Kupowana byla w Monachium.

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie tak jak u Blaubeere, jest tytuł nowego posta a tekst i zdjęcia z Sesji amatorskiej :(

    P.S. zostałaś wyróżniona na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudnie !!!
    Przejrzałam wszystkie wpisy i jestem zachwycona - zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  55. lubie takie zestawy...cudowna torebka...czesciej stylizacje PROSZE!!!!!
    pozdrawiam E

    OdpowiedzUsuń
  56. Hi dear!
    I love so much you're blog, follow u :)

    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.
    Hope u follow back ;) ;)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna torebka :)
    Śpiąca królewna jest prześliczna. Świetne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...