poniedziałek, 12 listopada 2012

Jesien


Jesien i wiosna to moje ulubione pory roku – nie dla mnie letnie upaly ani mrozne zimy (jestem strasznym zmarzluchem, zime lubie glownie „w okolicach“ Bozego Narodzenia). Jesien to piekne kolory w parku i czas, kiedy z przyjemnoscia mozna otulic sie kocem i zatopic w ciekawej lekturze, popijajac goraca herbata zaparzona w ulubionej filizance lub kubku.













koszula – Mango
spodnie – Zara
pasek – Pieces
plaszcz – Lazzari
torebka – David Jones
buty – Christian Louboutin



Obrazona Krolewna – nawet przekupienie ciasteczkami nie pomoglo w poprawie humoru. Biedne dziecko, mamusia zamiast sie z nia pobawic wdzieczy sie do obiektywu.;-)


 
Ostatnio Zosia odkryla w sobie dusze artysty. Na pierwszy ogien poszla sciana.


90 komentarzy:

  1. wyglądasz znakomicie ! piękne masz buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz pięknie i elegancko... płaszczyk jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie:) Strasznie podoba mi się Twój płaszczyk:)
    A Zosia,widać rośnie na artystkę:D

    P.S-piękne miejsce na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny strój, super koszula i buty.

    Zosia chyba zostanie malarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wygladasz niezwykle stylowo, elegancko i z klasą!!!! płaszczyk jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne buty, sama klasyka! <3

    A z Zosi rośnie mała artystka, zawsze można to podpiąć pod sztukę nowoczesną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, kobieco, elegancko. Świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie!
    strasznie mi przypominasz tu Natalię Lesz.
    płaszcz masz cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszczyk i buty przecudowne ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak dziecięce przejawy artyzmu bywają ...wstrząsające ;-P

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, a ja się zastanawiałam gdzie już widziałam tą przepiękną koszulę! Mango!
    Uwielbiam takie połączenia! A krajobraz jest niesamowity!
    Pozdrawiam i obserwuję,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dziś również o koszulach także zapraszam po dawkę inspiracji! :)

    Świetny trencz!

    Zapraszam do mnie! Na zakupy i nie tylko!
    Trwa akcja kup sukienkę a mini spódniczkę dostajesz w prezencie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę piękne arcydzieło na ścianie :) ah te dzieci :) moi młodsi bracia wymalowali kiedyś ściany dzień przed moją pierwszą komunią :) ale to było 11 lat temu :) przy okazji zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przeslicznie wygladasz !!!!!!!!!!!!!!!!!!! cudna sesja:)
    - jesli masz ochote to zapraszam na odpowiedzenie na kilka pytan - nominowani wszyscy chetni:) zapraszam
    pozdrawiam pa Agata

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie zestawy bardzo mi się podobają, bez zbędnych udziwnień, prosto, klasycznie... no i buty - perełki:) marzą mi się takie ♥ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny trencz i buty oczywiscie ;), i cudowna córeczka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. prawdziwy Picasso Ci rosnie hehe:)
    sliczny trencz i buty mniem mniam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. ło jezu jakie buciki -ideał, wygladasz jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice outfit! Great shoes!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. love your look so much! so elegant and stunning, i love how you toned the colored top down with that earthy tone coat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...normalnie, skupiłabym swoją uwagę na butach, ale nie tym razem...ściana jest genialna!!! ;D
    Czeka mnie pewnie to samo...za jakiś czas;D

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Twoj styl...a te buty ahhh

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, bardzo ładnie sie nam tutaj zaprezentowałaś.
    Kolory są stonowane, choć żywe.
    Jak dla mnie- zestaw idealny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz, świetny zestaw taki pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, you look really chic!i love it!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale wygladasz a te piekniusie buciki chetnie bym widziala w mijej szafie :-)

    Fajnie, ze juz jestes!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. no no spodniczka boska co za kolorek i ten plisik pasowałaby do tych tutaj bucików - ja i Angelina heheh ale dzieki dzieki nie zaprzeczam juz więcej :)a Ty myslisz ze ja mam ze 2 m :)tez jestem krasnalem

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny outfit! Wygladasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie wygladasz, zdjecia super
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful outfit! Thanks so much for your lovely comment on my blog, would love to follow each other! Following you now, please follow back :)

    Sam Muses xx

    OdpowiedzUsuń
  31. LOVE the outfit !


    Would you like to follow each other ?
    Follow me and leave me a comment and I follow back !
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  32. I want your shirt! AND thank you for stopping by my blog, I would love to follow each other. I am following you now... hope you follow me back.

    Much Love,
    amyklundt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow this outfit is sooo elegant! I'm in love with your trench *.*

    I follow you now, maybe follow back ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Zosia jest booooska :-) u mnie tez tak bywa ze moja Matylda ma w nosie zdjecia .... Pozdrawiam serdecznie obie panie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. swietnie wygladasz ;)
    plaszczyk jest super, a jak nie przepadam za takowymi butami ze szpicem, to te są ciekawe :))
    rowniez obserwuje i dziekuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny outfit! Zazdroszczę Ci butów Louboutina ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne buty tylko taki czubek mi się nie podoba ;D Piękne zdjęcia o.o Jaki masz aparat ? ; )

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)

    julia-juuliaa.blogspot.com
    Obserwuje i licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw i ta kolorystyka!<3
    I zdjęcia cudowne!

    Pozdrawiam:*

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. This post is perfect. I love everything about your outfit. The shoes, of course, but the bag and jacket are wonderful.
    Let me know if you would like to follow each other.

    Erin

    thefashionfairyblog@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz przepięknie, a szpilki rewelacja! Ja też tak mam, że na sesje chodzę z dzieciakiem i zawsze trzeba coś mu dać, żeby się czymś zajął:) również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  41. love your style ;)
    I like your blog,would You like to follow each other ? just let me know dear :)
    XO MP.

    OdpowiedzUsuń
  42. hi! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne jesienne zdjęcia.
    zdolna ta artystka! ale wiesz co? będąc w galerii sztuki znajdziesz mnóstwo podobnych prac :D

    OdpowiedzUsuń
  44. so stylish! love ur coat

    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny blog :):), 
dodajemy do obserwowanych, liczymy na rewanż. 

    U nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)


    Pozdrawiam,

    Marta
    
www.modelsoutfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Buciki są prześliczne! :P Moja siostra też malowała ściany, ale w kuchni :P
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Urocza koszula :)
    Dziękuję za odwiedziny.Obserwuję i zapraszam do tego samego :*

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie wyglądasz:) piękna koszula:) elegancja i styl:) to lubię:) fajnie tu u Ciebie:) a w wolnej chwili zapraszam do mnie:) z pewnością znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja! boskie szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. wow, ale śliczne buty! marzę o takich:) piękna stylizacja, a z córeczką tworzycie piękną parę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaka rewelacyjna nanoszalckość

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie wyglądasz, całość bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. I love the second to the last photo!
    Great photos. Amazing shots.
    And i love your autumn look.
    I am following you now, #399 on gfc
    Please follow back.

    www.fashionerza.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia, świetna koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudaśny pokoik, a Tobie to bym ten płaszczyk gwiznęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Elegancia,belleza , armonía de colores en un blog lleno de creatividad.Te sigo.Te invito a seguir mi blog.Saludos poéticos.

    OdpowiedzUsuń
  57. Your daughter is absolutely beautiful! I'm your newest follower!

    Erin

    thefashionfairyblog@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Oczywiście uwielbiam Twoje szpilki, piękne zdjęcia! Obserwuje i liczę na wzajemność :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ach te buty... <3 a Twoja córeczka ma talent! :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Hi, sweetie! Thank you so much for your visit and comment! I just followed you!

    Love your blog and your style!! This outfit is very beautiful! The shoes and the trench are perfect!

    Have a great week ahead!

    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  61. You look amaying and I love your pumps. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny płaszcz, nie mówiąc o butach- eh.. marzenie.. :)
    Ciekawe malowidło na ścianie ;) Ja również miałam podobne, na szczęście synowi wystarcza już teraz tylko papier ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie wyglądasz :) a buty cudowne aż się rozmarzyłam, że może kiedyś wpadną w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetna stylizacja....szpilki są megaaaaa.......w sumie to Christian :) slicznie a ściana jest w ciekwym deseniu teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowny zestaw - zakochałam się w Twoim płaszczu i koszuli... Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Great outfit! I love your shirt and gorgeous heels!

    www.timolove.com

    OdpowiedzUsuń
  67. jestem zachwycona płaszczem i butami ! są rewelacyjne ! stylizacja oczywiście na wielki plus, wszytsko super zestawione, współgra idealnie:)
    pozdrawiam serdecznie

    ps. chrońcie ścianki :P :)))

    OdpowiedzUsuń
  68. o matko teraz spać nie będę mogła po nocach bo będą mi się śniły te przepiękne szpilki :) nie wiem czemu ale Christian Louboutin kojarzy mi się z słynną Carrie Bradshaw z Sexu w wielkim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  69. przepięknie;) a szpileczki boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne te buty! A Twoja córeczka śliczna :)

    www.ventura-fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ładne. Czy to Nymphenburg w Monachium ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Podobnie ale to jest w Oberschleißheim.

      Usuń
  72. Świetnie dobrany zestaw.! płaszczyk piękny.

    OdpowiedzUsuń
  73. Niesamowite jak Ci sie udaje chdzic na takich obcasach!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...