czwartek, 29 listopada 2012

Szczotka Tangle Teezer


Jakis czas temu na Facebooku obiecalam, ze podziele sie z Wami opinia na temat szczotki Tangle Teezer. Dalam sobie troche czasu na przetestowanie jej.:-)
Do zakupu szczotki zbieralam sie prawie rok. Odstraszala mnie troche cena (ok.15 euro – w Polsce 65 zl). Obawialam sie tez, czy te zachwyty krazace w internecie nie sa tylko reklama.  W koncu zdecydowalam sie na nia i ja – szczotke kupilam w drogerii DM.  Do szczotki zachecil mnie tez fakt, ze widzialam ja w sklepach internetowych z asortymetem dla dzieci – mam wiec wymowke, ze kupilam ja tez z mysla o dziecku.;-)


 
Producent obiecuje:

Dzieki zastosowaniu innowacyjnego kształtu zabkow ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka dziala niewiarygodnie delikatnie i skutecznie. Zabki Tangle Teezer radza sobie z najbardziej splatanymi kosmykami.
Szczotka masuje skore glowy co doskonale wplywa na cebulki wlosow
Nie narusza struktury wlosow, co sprzyja ich zdrowiu.
Tangle Teezer dostosowuje sie do wlosow, nie ciagnie splatanych kosmykow, czesze delikatnie zapewniajac gladkie i lsniace wlosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie wlosow wplywa na zwiekszenie ich polysku! Szczotki mozna uzywac do rozczesywania wlosow suchych oraz mokrych.


 
Moja opinia:

Zdecydowalam sie na wersje kompaktowa szczotki – duzo podrozuje a kolce sa bardzo podatne na uszkodzenia. Wersja kompaktowa jest zamykana wiec bez bolu moge wrzucic ja do walizki czy torebki.

Przez pierwszych kilka dni nie moglam przyzwyczaic sie do ksztaltu i wielkosci szczotki. Teraz nie stanowi to dla mnie problemu.



   
Szczotka wykonana jest z plastiku, bez chropowatych powierzchni, o które włosy moga zaczepiac.  Kolce nie sa przytwierdzone jak w innych szczotkach ale „wyrastaja“ z niej i zwezaja sie ku gorze. Nie maja tez na koncach kulek, ktore placza wlosy. Kolce ustawione sa rzedami na zmiane - raz dlugie, raz krotkie.

Szczczotka faktycznie bardzo dobrze radzi sobie z rozczesywaniem wlosow, nawet na mokro. Nie szarpie, nie ciagnie tak wlosow.
Czy wyrywa mniej wlosow? Niestety nie zauwazylam duzej roznicy. Spodziewalam sie tez, ze moje wlosy stana sie bardzo lsniace, no ale niestety, ich blask mnie nie oslepia. ;-) Nie ma co sie ludzic -  szczotka nie sprawi, ze wlosy nagle zaczna byc zdrowe i blyszczace. W koncu to tylko szczotka (mimo, ze za 15 euro). ;-) Na pewno jednak – dzieki temu, ze nie bedziemy ich tak szarpac i lamac podczas czesania - beda sie mialy lepiej.

Minusem jest tez to, ze ze wzgledu na to, iz szczotka posiada krotkie kolce (przynajmniej ta kompaktowa, ktora mam), nie „lapie“ zbyt duzo wlosow, przez co rozczesywanie trwa dluzej i trzeba to robic partiami.

Komu polecilabym szczotke?
Osobom o dlugich lub poldlugich wlosach, ktore maja problem z rozczesywaniem wlosow; osobom, o bardzo zniszczonych lub kreconych wlosach (co prawda moje wlosy sa falowane ale mysle, ze szczotka poradzi sobie rowniez z kreconymi) oraz dzieciom.:-)


26 komentarzy:

  1. dzięki za dobrą recenzję może się na nią zdecyduje :) sprawdzę w swoim dm czy jeszcze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze ze mialam, a raczej ciagle mam podobne obawy do Twoich, czy to nie aby tylko reklama, a ta cena... No ale fajnie, ze zrobilas recenzje, na pewno to przemysle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad jakąś szczotką, bo póki co używam ciągle grzebienia z szeroko rozstawionymi zębami, ale chyba czas pomyśleć o czymś innym. Bardziej się skłaniam ku szczotce z naturalnym włosiem, ale TT najwyraźniej też jest warty uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też o niej marzę ale przeraża mnie jednak ta cena ;) no może kiedyś sobie ją sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwłaszcza jak się posiada dość grube włosy to wersja kompaktowa jest ciut gorsza, natomiast ta zwykła jest super i bardzo dobrze się nią masuje skórę głowy, też nie zauważyłam jakiegoś wielkiego szału na mojej głowie, ale przyjemnie się nią czesze. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem tej szczotki- mam półdługie wlosy, więc chyba się nadaje, tym bardziej że mam problem z rozczesywaniem.
    Dzieki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bardzo mnie Twoja opinia przekonała do zakupu..za tą cene napewno sa tańsze szczotki które sprawdzą się równie dobrze jak ta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie mam tez zamiaru nikogo przekonywac. Tak jak napisalam - moje wlosy nie staly sie bardziej blyszczace jak obiecuje producent, nie zaczely tez mniej wypadac wiec szalu nie ma.:-)

      Usuń
  8. Chcę kupić TT, ale w wersji Salon Elite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam wersję kompaktową i osobiście jestem nią zachwycona. Na moich włosach sprawdza się świetnie. To, że nie stały się oślepiająco lśniące mnie nie rozczarowało, bo nawet na to nie liczyłam ;) Dla mnie ważne jest to, że nie muszę się już szarpać z czesaniem po myciu, wszystkie kołtuny rozczesuję bez problemu

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoja kupilam za ok $10 na amazon.com, mimo, ze nie jest wersja kompaktowa woze ja w plastikowym oryginalnym opakowaniu i tez daje rade.
    Ja jestem ta szczotka zachwycona - szczegolnie jesli chodzi o rozczesywanie dlugich wlosow - nie ciagnie, latwo rozczesuje nawet potargane wlosy. Dla mnie to najlepszy produkt ever!

    OdpowiedzUsuń
  11. za droga :( a znając życie po miesiącu i ją bym zgubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś sobie ją kupię:) na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz doskonały styl! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam bardzo pozytywne opinie na temat tej szczotki :) może kiedyś w nią zainwestuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt !;) Chyba mnie namówiłaś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki Tobie zaoszczedziłam 15 euro

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez miałam ja kupić dzięki za obiektywny post

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kupilam wersję klasyczna , poczatkowo byłam zachwycona :) potem jeddnak lekko ochlonełam i na "trzezwo " moglam ocenić. Moim zdanie szczotka wlasnie jest super sprawż dla dzieci i osob z dlugimi ale zdrowymi wlosami. Mam wlosy nieco znidszczone farbowaniem i szczotka srednio mi się sprawuje - potrafi pociągnac gdy trafi na "kołtunek " :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj szkoda, może i bym kupiła ale ta cena ... a jak szału nie ma ;(

    Oglądałam ostatnio Tangle Teezer Salon Elite cena trochę niższa 48zł ale po twojej recenzji muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks like a great brush!
    M following u via GFC.
    Hope u cn foll me bk at-

    allthingsdesirable.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ta szcotke jest swietna- o tak była mała awanturka- Anonim który juz za ostro pograł - najpierw u mnie potem u Daggi a na koncu u Ady ale sparwa sie rozwiazała po komentarzu zaprzyjaźnionego prawnika :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj zachęcasz dziewczyno zachęcasz a ja namawiam cie na rozdanie. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosh, I need this! :)

    Let's follow each other? Let me know! :)


    Jamie Kate
    http://allaroundchekwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również mam TT w wersji mini tyle że różowo-czarną i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...