czwartek, 28 czerwca 2012

Stylowe Polki IV


Kolejna stylowa Polka jest dla mnie Malgorzata Kozuchowska. Malgosia lubi bawic sie moda, wypracowala swoj wlasny, nietuzinkowy styl – klasyczny ale z pazurem. Jest pelna wdzieku i naturalna a podjecie decyzji o scieciu wlosow na krotko to byl strzal w dziesiatke!










Jej suknia slubna byla piekna!!
 



poniedziałek, 25 czerwca 2012

Tureckie wesele


Zostalismy zaproszeni na slub i wesele naszych znajomych. Juz pod koniec kwietnia dostalismy emailem bardzo ladne powiadomienie o slubie z informacjami kiedy sie odbedzie i gdzie - co wedlug mnie jest bardzo fajnym pomyslem a kilka dni temu dostalismy zaproszenie w formie papierowej. Przyszly pan mlody jest Turkiem a przyszla panna mloda Niemka (przeszla na wiare narzeczonego). Slub i wesele odbeda sie pod koniec sierpnia w Istambule. Nie mialam jeszcze okazji tam byc, a tym bardziej byc gosciem na prawdziwym tureckim weselu wiec mysle, ze bedzie to ciekawe doswiadczenie. Zaproszonych zostalo 200 osob, bedzie to calkiem spora mieszanka kulturowa – oprocz Turkow i Niemcow bedzie tez spora grupa gosci pochodzenia zydowskiego i jeszcze kilka innych narodowosci (dokladna relacje zdam po powrocie) , w tym dwie osoby z Polski (my :-)).





Nie mam jeszcze stuprocentowej pewnosci, w jakim stroju wystapie, na pewno nie zaloze niczego z wielkim dekoltem i bardzo krotkiego. :-) Co myslicie o tej sukience??


Z przodu.



Z tylu.


 

wtorek, 19 czerwca 2012

"Diabel ubiera sie u Prady"


Torebki to, zaraz po butach moja wielka milosc!! Wie o tym doskonale moj facet, ktory z okazji moich 30. (ehhh ciagle nie moge sie do tej liczby przyzwyczaic ;-)) urodzin podarowal mi jedna w prezencie. Torebke upatrzylam sobie juz jakis czas temu i zaczelam nawet na nia odkladac i mysle, ze odkladalabym na nia baaaardzo dlugo (jestem malo odporna na zakupowe pokusy), a gdybym w koncu uzbierala, to pewnie stwierdzilabym, ze szkoda mi wydawac na nia ciezko uzbierane pieniadze. Torebka ma kolor szary ale w zaleznosci od tego jak pada na nia swiatlo ma odcien bardziej cieply – bezowy lub chlodniejszy szary, co widac na zdjeciach.
Nie pozostaje mi nic innego, jak zaczec odkladac na kolejna.:-)





www.vogue.de

środa, 13 czerwca 2012

13.06.1982r.


Dzis sa moje 30. urodziny i musze przyznac, ze to dziwne uczucie nie miec juz dziescia lat. Aaaa jestem stara!! ;-(((  Od dzis chyba bede sie dwa razy zastanawiala zanim cos zaloze w obawie, ze moge wygladac jak dzidzia piernik. ;-) Pocieszajacy troche jest fakty, ze urodziny = prezenty ale na te musze w wiekszosci poczekac do soboty, bo wtedy odbedzie sie male przyjecie urodzinowe.  Stroj na impreze mam juz wybrany, zakladam moja ulubiona sukienke, ktora mozecie zobaczyc ponizej.  Hmmm ale czy w moim wieku wypada jeszcze zakladac takie sukienki? ;-)
















sukienka – COS
pasek – D&G
torebka – Bellucci
buty – Jimmy Choo
okulary – Christian Dior


niedziela, 10 czerwca 2012

Urodzinki Zosi



Dzisiaj mamy swieto – drugie urodzinki mojej kochanej coreczki Zosi! Nie wiem kiedy to zlecialalo. Bedzie tort z jej ulubionymi postaciami – Prosiaczkiem i Kubusiem Puchatkiem (pluszowy Prosiaczek to jej najlepszy przyjaciel) i prezenty. Wybralam (uwierzcie mi!!) skromna ilosc zdjec z jej dwuletniego zycia. :-) Naprawde staralam sie wkleic jak najmniej!! :-)


Na tych zdjeciach Zosia ma ok 3 tygodnie.









Odwiedziny kolegi. Zosia nie byla zachwycona nowa znajomoscia. ;-)





Chrzest – Zosia miala wtedy pol roczku.







Zosia ze swoja ukochana babcia.





Na urlopie.


Zosia uwielbia plywac lodka kiedy sa duze fale. :-)




I Zosie czasami dopada zmeczenie (chociaz nie zdarza sie to zbyt czesto).


Jesli w swiat – to tylko z mama. :-) 


Boze Narodzenie. 


W oczekiwaniu na pierwsza gwiazdke. 




Lektura.




Tina Turner. ;-) 


A kuku! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...