niedziela, 10 lutego 2013

Pierwsze urodziny bloga!


Kochani, minal dokladnie rok od momentu, w ktorym moj pierwszy post ujrzal swiatlo dzienne! Dziekuje za kazde odwiedziny, za komentarze – te pozytywne i te mniej, moim stalym czytelniczkom/czytelnikom za wytrwalosc oraz Asi za przemile i inspirujace maile.:-)

Przedstawiam Wam przeglad moich zestawow, ktore do tej pory ukazaly sie na blogu. Czy ktorys z nich szczegolnie przypadl Wam do gustu?  Ja najbardziej lubie sukienke z pierwszego zdjecia.:-)



 1.  klik


2.   klik


 3.  klik


4.  klik


5. klik



 6. klik




 7.  klik


 8.  klik


 9. klik


 10. klik


 11. klik


 12.  klik


 13. klik


 14. klik


15. klik


49 komentarzy:

  1. Świetne sa te stylizacje!!! Bardzo kobiece i romantyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!! życzę Ci dalsze wytrwałości w prowadzeniu bloga i sukcesów :)) a stylizacje to wszystkie uwielbiam!!! są idealne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 3 i 5 to moi faworyci :) Gratuluje roku blogowania i życzę wielu kolejnych rocznic na koncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 jest super :)
    a tak poza tym to śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje:) mnie bardzo podoba się 2 i 14 są to zestawy bardzo proste, wygodne z małą pikanterią elegancji, czyli tak jak lubię! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są cudowne, ale najbardziej podoba mi się 1 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem od niedawna ale bardzo mi sie podoba blog:d i trzymam kciuki za sukcesy!:D

    pozdr i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Bardzo podoba mi się Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu dla mnie kazda Twoja stylizacja jest super ... :)))
    Powodzenia w dalszym blogowaniu .... :))) Sciskam mocno :))))Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, i życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Kasiu i życzę jeszcze wielu lat!
    Zakochana jestem w 2,4,12,14 to zdecydowanie mój styl, ale we wszystkich stylizacjach wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratki Kochana kolejnych lat blogowania <3 pięknie - każdy set w twoim elegenckim klasycznym klimacie z odrobina casualowego luzu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie Ci w sukience z 1 zdjęcia ;)

    gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To najlepszego dla bloga i Ciebie, abyś dalej rozwijała swoje pasje :)
    Swoją drogą - bluzka o polskim orłem, podbiła moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) masz świetny styl i piękne rzeczy- sukces murowany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsze 3,,7,8.
    Wszystkiego najlepszego dla bloga i Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję:) świetne stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat! mi sie podoba numer 4!

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje Kasiu:)
    ciezko mi sie zdecydowac bo wszystkie zestawy sa bardzo w moim guscie ale chyba wygrywa 4,5,11, 12:)buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak sukienka jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację :)
    Wszystkie stylizację są bosskie :) Każdy po kolei mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz co świętować, bo blog jest rewelacyny, proste i śliczne stylizacje.
    Życzę jeszcze lepszych pomysłów na posty i rozwijania swojej pasji.
    Jeżeli mam wybierać z powyższych stylizacji to wybieram nr 5 i 7.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję wytrwalości i świetnych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo kobiece stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu gratulacje dla Ciebie!
    Bardzo lubie Twoje stylizacje i z przyjemnością zagladam do Ciebie!
    No to sto lat dla bloga hihihi

    OdpowiedzUsuń
  26. 1, 5, 7, oraz 15 - można się zakochać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sto lat w takim raziem! Piękne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję super bloga!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. mi się podobają Twoje stylizacje przede wszystkim dlatego że są takie schludne i że nie ma się wrażenia żebyś była ofiarą mody . Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję ! :) Wszystkie stylizacje są bajeczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. stylizacje bardzo udane podoba mi się to, że są bardzo kobiece :) Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje kreacje, ale zestaw nr 1 jest wyjątkowo elegancki, kobiecy i przepięknie się wszystko ze sobą komponuje.
    Z okazji pierwszych urodzin bloga życzę powodzenia na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zycze wytrwałości w dalszym prowadzeni bloga :)
    a co do outfitów każdy ma w sobie coś ciekawego, uwielbiam kobiece, eleganckie i klasyczne stroje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z okazji pierwszych urodzin życzę wytrwałości, inspiracji i cudownych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  35. No to szybko zleciało Kasiu :-). Powinien być tort z jedną świeczką :-))). Gratuluję, życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga i wielu, wielu nowych postów! Kreacja nr 1 rzeczywiście wychodzi moim zdaniem na prowadzenie, ale pozostałe też są świetne: po prostu każda na inną okazję i w innym charakterze. Pozdrawiam. Asia. PS. Również dziękuję za przesympatyczne maile do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. really great!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  37. poproszę o buty z drugiego zdjęcia, czekam na wysyłkę;p

    a tak serio, gratulacje, no i czekam na kolejne inspiracje;)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje ;)
    Wiele sukcesów Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne masz stylizacje!
    Nie są oklepane a każda z nich wnosi coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  40. 1, 3, 7 są najlepsze
    życzę wytrwałości i masy pomysłów na kolejne miesiące

    OdpowiedzUsuń
  41. 5 i 9 najbardziej mi się podobają.
    życzę kolejnych wspaniałych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje i zycze wielu pomyslow, sukcesow oraz wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję :) super stylizacje :) super wyczucie smaku w dobieraniu strojów :) życzę powodzenia :) pozdrawiam i zaprasza do siebie Marta


    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkie są świetne :) bardzo ciężki wybór:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...