czwartek, 25 lipca 2013

Mobile mix


Dzis maly mix zdjec.

Poltora tygodnia temu zrobilismy sobie krotki, spontaniczny wyjazd do Wloch. Cel byl jeden – zakup.:-) Czesc rzeczy, ktore kupilismy.

Jestem prawdziwa butomaniaczka!

 
Z sukienki jestem straaasznie zadowolona.:-)
Te chlopiece ubranka byly na prezent.:-)
 Sukieneczki oczywiscie dla Zosi.

 
Kilka zdjec z urlopu w Chorwacji.

 
Troche pysznosci – risotto z przepiorka (jedno z moich ulubionych dan), malze sw. Jakuba z sosem z bialego wina i szparagami (kolejne ulubione danie), jogurtowe ciasto z rabarbarem, kurczak w sezamie z salatka.

 
Urodzinowy torcik Zosi; ja dawniej i dzis .:-D; insanity – program treningowy; moje ulubione, bardzo wygodne sandalki.

  
I znow zakupowo.


Mix


I na koniec ciekawostka - widzieliscie juz takie majtki?:-D

 

czwartek, 18 lipca 2013

Wyniki rozdania


Dziekuje wszystkim za udzial w rozdaniu! Nie trzymam Was dluzej w niepewnosci i oglaszam wynik.:-)


Wszystkie zgloszenia.


 
Prosze asystentke o pomoc.:-)


 
Zestaw kosmetykow otrzymuje:


 
Zestaw kosmetykow otrzymuje Sylv (Sylwia Ch.)! Gratuluje wygranej! Wszystkim pozostalym dziekuje jeszcze raz za udzial i zycze powodzenia w kolejnych rozdaniach.

wtorek, 9 lipca 2013

Przedszkolne rozterki

Dzis u nas w domu szczegolny dzien – moje dziecko poszlo pierwszy raz do przedszkola, na razie na probe. Kolejny raz czeka ja we wrzesniu ale wtedy juz tak na powaznie. Siedze wiec w domu jak na szpilkach i odliczam czas do godziny jedenastej, kiedy to bede mogla odebrac Zosie. Najbardziej obawiam sie tego, jak poradzi sobie w niemieckim przedszkolu nie znajac jezyka (zna tylko podstawowe slowka).
Pociesza mnie fakt, iz kiedy odjezdzalam nie byla smutna, nie plakala wiec moze nie bedzie tak zle.:-)

Jesli chodzi o moj dzisiejszy stroj – postawilam na prostote - czyli to, co lubie. Do prostej, szarej sukienki dodalam dodatki w zywych kolorach aby troche rozweselic calosc. 













sukienka – COS
pasek – D&G
torebka – Hallhuber
buty – Jimmy Choo
okulary – Christian Dior


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...