wtorek, 29 października 2013

Zaslonka


Postanowilam uporzadkowac szafe, do ktorej nie jestem w stanie juz nic wcisnac. Rzeczy, w ktorych nie chodze od lat, ktore do mody juz raczej nie wroca lub na ktore jestem juz „za stara“ wystawiam na aukcjach internetowych. 
Chce rowniez w pelni wykorzystac zasoby mojej szafy i zamiast kupowac nowe rzeczy, stworzyc zestawy z tych ubran, ktore wisza od lat nieuzywane. W ten sposob przywrocona zostala „do zycia“ sukienka, ktora widzicie na zdjeciach ponizej. Kupilam ja kiedy bylam w ciazy – 4 lata temu i ani razu nie mialam jej na sobie. 
Moj facet namawia mnie, zebym sie jej pozbyla, twierdzi, ze wygladam w niej jak w zaslonce (dodam, ze to on namowil mnie do jej zakupu :-)) ale wedlug mnie nie jest tak zle – jest troche nietypowa, no i mam do niej sentyment.:-)







 
Od mojej Zosienki dostalam piekny bukiet z lisci.:-)






sukienka/Kleid – Manila Grace
kurtka/Jacke – Trussardi
torebka/Tasche - Borse In Pelle
szalik/Schal – nn/no name
buty – nn/no name

środa, 23 października 2013

Maseczka ze spiruliny


Spirulina to niebiesko –zielona alga. Jest bogatym zrodlem witamin, protein, kwasow tluszczowych, mineralow, aminokwasow, weglowodanow, enzymow i kompleksow cukrowych. Dzieki bogatemu skladowi spirulina ma dobroczynny wplyw na skore.
Ta, ktora ja posiadam ma postac proszku ale dostepna jest takze w formie tabletek, do stosowania wewnetrznego (nie probowalam).



Spirulina, algi morskie (Spirulina Platensis)
 
Opis producenta:

  Spirulina intensywnie nawilza wysuszona i zmeczona skore calego ciala, powodujac zadziwiajace efekty juz po pierwszym zastosowaniu
  • odzywia i ujedrnia
  • poprawia wyglad i koloryt skory
  • likwiduje tradzik oraz zmiany skorne spowodowane tradzikiem
  • likwiduje niepozadane wypryski przebarwienia oraz zaczerwienienia
  • przynosi ukojenie popekanej i luszczacej sie skorze
  • wspomaga likwidacje cellulitis
Spirulina dziala na skore jak serum,  ktore maksymalnie i natychmiast po kuracji poprawia ukrwienie, reguluje czynnosci gruczolow lojowych, poprawia koloryt skory oraz jej wyglad, co zauwazalne jest niemalze natychmiast. Przy tym pomaga regulowac rownowage kwasowo – zasadowa, dzieki czemu cera staje sie elastyczna. Wzmacnia naczynia krwionosne, chroniac je przed pekaniem.
Spirulina nie tylko skutecznie zapobiega powstawanie na skorze znienawidzonych cienkich czerwonych „pajaczkow” ale rowniez wzmacnia plaszcz wodno-lipidowy skory, ktory chroni ja przed szkodliwym wpływem srodowiska. Zawarty w tym produkcie kwas alginowy oczyszcza tkanki z produktow przemiany materii.
Dzieki wlasciwosciom odzywczym i sciagajacym pory, maseczka z alg nakładana jest np. po zabiegach oczyszczajacych skore lub do zabiegow majacych na celu maksymalne odzywienie skory.
Stosowana jest na wszystkie partie ciała, tam gdzie skora wymaga natychmiastowej regeneracji.
Zawarte w spirulinie skladniki przyspieszaja rozpad tluszczow, a co za tym idzie ulatwiaja zwalczanie cellulitu. Dlatego tez doskonale nadaje sie na kuracje.

Moja opinia:

Stan mojej cery pozostawia wiele do zyczenia.  Wlasciwie mam chyba wiekszosc mozliwych niedoskonalosci - tradzik, przebarwienia, zaczerwienienia, rozszerzone pory, zaczynaja pojawiac sie pierwsze zmarszczki - z tymi problemami walcze od lat i wyprobowalam wielu produktow (wlacznie z tymi na recepte), ktore mialy sprawic, ze stan cery ulegnie poprawie. Niestety do tej pory nie znalazlam cudownego srodka na te wszystkie problemy skorne ale podczas moich poszukiwan natknelam sie na spiruline. Pierwsze wrazenie nie bylo najlepsze - kiedy otworzylam pojemniczek z produktem i powachalam zebralo mi sie na mdlosci. To cuchnie! Nie - brzydko pachnie, ma nieprzyjemny zapach - to po prostu smierdzi! Ale czego sie nie robi, zeby byc piekna.
Spiruline mozna stosowac na rozne sposoby. Ja dodaje kilka kropel wody - do uzyskania gestej papki (zamiast wody mozna dodac do niej jogurt) i stosuje jako maseczke na twarz. Z efektow jestem zadowolona. Rzadko sie zdarza, zebym dostrzegla roznice na mojej skorze przed zastosowaniem jakiejkolwiek maseczki i po, a po maseczce ze spiruliny "cos widac". Nie jest to spektakularny efekt ale jest. Cera ma ladniejszy koloryt - jest bardziej jednolita, gladka, mila w dotyku. 
Opakowanie (30 g) starcza na bardzo dlugo, a cena jest bardzo niska - niecale 10 zl za 30g - warto wyprobowac!



wtorek, 15 października 2013

Ta dzisiejsza mlodziez!


Rzadko ogladam programy telewizyjne. Telewizor moglby dla mnie wlasciwie nie istniec (co innego komputer heheh). Kila dni temu obejrzalam jednak jeden z programow plotkarsko – rozrywkowych. Jednym z tematow byly nowinki z zycia celebrytow, mowa byla miedzy innymi o nieslubnej corce Borisa Beckhera. Kilka lat temu wiele sie mowila na jej temat. Dziewczynka wyrosla, ma juz 13 lat i probuje swych sil w modelingu. Przeprowadzono z nia rozmowe i pokazano urywki sesji zdejciowej, w ktorej brala udzial wraz z dwiema innymi dziewczynkami – modelkami. Sfilmowano tez rozmowe malych modelek. Jak myslicie, o czym moga rozmawiac trzynastoletnie dziewczynki? Oczywiscie o pieniadzach! Jedna z dziewczynek zapytala corke Beckera, czy chcialaby byc bogata i w jaki sposob chce zdobyc pieniadze – czy ma w planach znalezc bogatego meza, czy woli sama na siebie zarabiac.
Ja wiem, ze teraz sa inne czasy i nastolatki nie graja juz w gume - wolny czas wola spedzac przed komputerem i w galeriach handlowych ale zeby ambicja trzynastolatki bylo znalezienie bogatego meza??!!
 
P.S. Corka Beckera odpowiedziala, ze woli sama na siebie zarabiac.:-)











 
bluzka/Bluse – Zara
spodnie/Hose – Gucci
plaszcz/Mantel – Mango
torebka/Tasche – Givenchy
buty/Schuhe – Christian Louboutin
okulary/Brille – Dior

wtorek, 1 października 2013

Rockowo


Ponad trzy tygodnie temu zlamalam maly palec u nogi, stad tez maly zastoj na blogu jesli chodzi o stylizacje. Skazana bylam na chodzenie w starych trampkach - do innych butow nie bylam w stanie wcisnac bezbolesnie stopy.:-/ Na szczescie juz po bolu i ciesze sie, ze moge zaprezentowac Wam kolejny zestaw.:-)
Tym razem bardziej rockowo. Nieczesto widujecie mnie w takim wydaniu.:-)










 
kurtka/Jacke – LookbookStore
koszulka/Shirt – Stradivarius
spodnie/Jeans – Burberry
torebka/Tasche – Coccinelle
buty/Schuhe – Giuseppe Zanotti
okulary/Brille – Ray Ban

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...